čtvrtek 11. prosince 2014

DIY - Narodil se na seně...


Eli stále marodí...,
tak využívám každou volnou chvíli navíc.
Občas se přidá a pomáhá, ale většinou zatím leží v postýlce a spí...
Připravuji betlémy ze sádry. Děti budou zpívat u vánočního stromečku a budou prodávat výrobky, čím více
výrobků prodají, tím více peněz utrží.
A tak vyrábím o sto šest.
Betlémy jsem se rozhodla nastříkat sprejem s diamantovým efektem.
Už loni jsme sádrové vpichy do květináčů stříkali nejrůznějšími spreji,
ale ten s třpytivými glitry měl 100% úspěch.
Tak tentokrát sázím na jistotu.


Sprejování mne zatím ještě čeká,
ale když tak koukám na výsledek, možná některé betlémy nechám přirozeně sádrové...
a některé trochu vymaluji...









Příjemné zakončení pracovního týdne.
Lidka


5 komentářů:

  1. Lidu, nádherná forma na Betlém. Můžu se opět zeptat, kdes ji sehnala..Jinak vaše výrobky jsou nádherné.Obdivuji.Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, několik písmen a ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost. Patří Ti velké děkuji. Formu jsem koupila už v loňském roce... (Hobby Kohout).
    Ať máš úspěch, Lidka

    OdpovědětVymazat
  3. Lidko, tento příspěvek jsem ještě neviděla ..... úžasný nápad ..... a jak krásně ten betlém vypadá ... hned se jdu podívat na Hobby Kohout....
    užívejte si předvánoční čas a ať jsou holčičky zdravé..Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, velice děkuji za milé přání...
    Koukala jsem na jejich stránky a měl by být stále v nabídce.
    Přeji krásný předvánoční čas. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Vše je moc povedené,nádherné.....

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !