pondělí 23. června 2014

Spray paint


Nikdy nezapomenu na ten večer, kdy slunce zapadalo za útesy u břehů moře
a větřík si hrál s našimi vlasy...
Šli jsme stále dál a dál po pobřeží a pozorovali jsme kotvící lodě v přístavu, jakoby mě cosi magickou silou stále přitahovalo.


Došli jsme na místo,
které mi v mnohém připomnělo naší první společnou dovolenou ve Španělsku.
Je to už téměř dvacet let, kdy jsme se s Rudou procházeli po pobřeží
a na jednom místě jsme obdivovali pouličního umělce, který
ze sprejů před našimi zraky vytvořil překrásné umělecké dílo.
Tenkrát jsme si nesměli vyfotit ani jednu fotku.
Často se k té vzpomínce vracím...

Na žádné další dovolené jsme pak už takovou příležitost neměli.
Až teď.
Chvíli jsme stáli a čekali, byl pozdní večer a tma nám dávala dobrou noc....
Ale já věděla, že musíme vydržet.
Najednou jsem si všimla, že pán přestal sklízet své obrazy 
a připravoval se k práci.
Hrozně jsem se těšila!
Měla jsem radost, že si děti užijí skvělý zážitek. 


Naše děti se nehnuly z místa, jen stály s otevřenou pusou...
Myslím, že neuběhlo ani deset minut
a pán byl s prací hotov.
Předložil obraz před dav pozorovatelů
a sklidil obrovské ovace.
Pak udělal něco naprosto nečekaného...


Obrázek přelepil páskou a daroval ho naší Elišce...

To jsem nemohla nechat bez odezvy.
Dala jsem Elišce peníze a šla obrázek pánovi zaplatit.
Pán však peníze odmítl a vysvětlil Elišce, že je to dárek, který udělal pro ní.
To už nám došla slova všem.
Pán sklidil obrovský potlesk a dík podruhé.




Nikdy na tento večer nezapomenu!
Měla jsem pocit, že jsme potkali ANDĚLA.
Někteří lidé vstoupí do našeho života a zase odejdou.
Někteří zůstanou jen chvíli a navždy změní náš život.
Ze srdce děkuji.


3 komentáře:

  1. Když si člověk něco moc přeje tak se to stane možná někdy trochu jinak ale stane :) krásné

    OdpovědětVymazat
  2. Lidu, to je moc krásné...ale když jsem viděla Elišku, jak se kouzelně usmívá, být umělec, asi bych tomu malému andílkovi také neodolala...Inka

    OdpovědětVymazat
  3. ...anděl obdaroval anděla.... moc krásné čtení a překrásný zážitek...myslím, že pro Elišku na věky věků...Věrka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !