pondělí 11. května 2015

Jak odstranit mlíčí od pampelišek?


To se snažím zjistit už několik let.
Vyhledávala jsem a vyhledávala...
Vyzkoušela jsem několik metod odstraňování... a stále žádný úspěch!
Když byla Nikolka malá, objevilo se mlíčí od pampelišek na jejím oblečení jen zřídka.
Ale Eliška?
Smetánka lékařská je její nejoblíbenější kytička.
A největší radost má, když mi jich může dát plnou hrst...
Za zářivými květy na mě vykouknou ta její šťastná očička...,
tak snadno dokáže rozzářit úsměv na mojí tváři...,
ale pak ty její hadříčky...

Tuto jaro už to odnesla květinová mikina,
bílé šatičky, tričko s koťátkem a nové elasťáčky s Elsou...
S Elsou? Tak to už je u nás neštěstí...
V neděli jsem opět odstraňovala a NIC.
Tolikrát už jsem slyšela, že mlíčí od pampelišek prostě nepustí.
Ale mně to prostě nedá...

Mé milé,
když čtu vaše blogy,
máte tolik skvělých příspěvků a tolik užitečných rad.
Prosím,
neznáte zaručenou radu, jak odstranit mlíčí z oblečení?

Budu vám vděčna i za jakoukoli nezaručenou radu.

Moc děkuji.






Mějte krásné dny.
Lidka


6 komentářů:

  1. Liduško, na bílé bavlněné prádlo zkus Savo perex. Je to tekuté savo určeno na praní. Litr za 40Kč.
    Problém máme stejný ... naše květinářky tím zlikvidovaly už spoustu oblečení. Ale mně fleky nijak nevadí, jen u jedné věci jsem tedy litovala ... nová zimní bunda s bílým podkladem a na ni barevné geometrické tvary, ve které pomáhala babičce trhat pampelišky na pampeliškový med:o)
    Ale než vyprat se musíme s těmito skvrnami asi smířit,
    pa M..

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas s Monikou, skvrny nejdou a nejdou dolů...To je tedy rada, co???Měj se Ila.

    OdpovědětVymazat
  3. Jak na skvrny nevím........... ale fotky jsou nádherné.... jako celý blog....
    Lidko, přeju krásné dny! Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Liduško fotečky jsou překrásné a i já celé dětství mojich dětiček jsem toto řešila a vyřešila to pouze tím že když si hrály s pampeliškama dostávaly oblečení u kterého uzž nějaký ten flíček byl jedno.
    Měj s emoc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Fantastic pictures!!! Great collage!!!
    Happy days for you
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  6. Vzhledem k tomu že jsme měli tři kluky, skvrny od pampelišek nemívali :-), ani si jich nevšimli.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !