pondělí 10. listopadu 2014

Jedno víkendové ráno...

 
Pokoj číslo 34...
Pohled z okna mne doslova vytáhl ven...
 
 























 
... ještě nejsem dost velký na to, abych mohl hrát baseball. Maminka mi říkala, že až ho jednou začnu hrát, nebudu běhat tak rychle, jako ostatní, protože jsem po operaci. Odpověděl jsem jí, že to nebudu potřebovat. Až jednou budu hrát baseball, odpálím míček až ven z hřiště. A pak klidně budu moct jít pomalu.
 
E. J. McGrath
 
Vše je o přístupu k životu...
 
Nenechte se odradit.
 
Krásný den.
 
Lidka



3 komentáře:

  1. Lidu, nádherné fotografie a krásná, pravdivá slova. Krásný den. Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Lidko, překrásné fotky! A ano, člověk by si měl věit a mít pozitivnípřístup, pak vše bude krásnější! I když občas je to těžké! Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Vám oběma krásný den.
    Moc mne těší, že se vám mé fotografie líbí. Udělaly jste mi radost. L.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !