sobota 8. listopadu 2014

Muchomůrkové mámení

 
Nedávno jsme si s manželem na pár dní vyjeli do přírody.
Těšila jsem se na procházky krajinou a hlavně na okolní lesy.
Na všechny živé i neživé poklady jiného kraje.
 
Jenže skutečnost byla dosti jiná.
O slovo se přihlásila moje noha, prostě měla jiné plány než moje srdce...
Nakonec jsme nenachodili kilometry a kilometry,
ale pouze metry, kilometry jsme najezdili...
 
Můj skvělý manžel mne doslova naložil do auta a vozil okolím.
Zastavil na každém krásném místě,
a pak jen trpělivě stál, usmíval se a nechal mne fotit.
Nikdy nezapomenu na to štěstí, které mu zářilo z očí.
 
Tolik moc Ti děkuji a nikdy nepřestanu!
 
 
Stačilo jen pár kroků...
Takovou krásu nejde nechat bez povšimnutí...
 
 



Muchomůrky mě očarovaly už jako malou holku.
Když je vidím, jsem zpátky v pohádce dětských snů.


Vlastně jsem dlouho muchomůrkám říkala vochomůrky.
Nedávno mi to připomněla Eliška při naší procházce lesem, když popletla názvy
a volala, že vidí vochomůrku.
Ano,už dávno vím, že Vochomůrka je ten malý skřítek s bílou čapkou
Pohádkách z mechu a kapradí od pana Čtvrtka.
Ale děti vám ukáží úplně jiný pohled, najednou máte pocit, že máte křídla...








Už je listopad... a venku je tak krásně.
Ranní slunce už svítí do oken, svými paprsky maluje v každé místnosti nádherné obrazy,
 mám to tolik ráda.
 Holky vylézají z postýlek...
Jdeme dělat kakao.
 
Krásný víkend.
 
Lidka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !