čtvrtek 8. října 2015

Tabulky geologických dob podruhé


... tentokrát v konečné podobě.


Už je to pěkně dlouhá doba, když jsem dělala přijímačky na střední.
Tenkrát se mnou jeli naši 80 km tam a zpět.
Dostala jsem se! (Dokonce jsem byla druhá, tomu nevěřím ještě teď.)
Můj první velký splněný sen, prostě pohádka pro náctiletou holku.
Pak čtyři roky velkého stýskání a neustálého balení a vybalování.
Následovalo další studium a ve finále ještě pět let studia při zaměstnání.
Tenkrát se mi to zdálo nekonečné. 
Vždycky mě lákala speciální pedagogika a práce v dětském kolektivu.
Jinudy cesta nevedla.

Naštěstí jsem vydržela, teď jsem šťastná, miluju svou práci
a velké sny mám pořád.



Inspirace je všude kolem.
Tentokrát mě motivovala teplá deka, kakao a skvělý film Cesta do pravěku. 


A moje pravidelná odměna?
Nadšené děti...
Těžké popisovat, to se musí zažít.




Vítejte...

Lidka

5 komentářů:

  1. Lidu, já smekám..moc se mi to líbí...určitě se budu inspirovat..Už předem vím, jak hlavně kluci budou nadšení..díky moc..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, samozřejmě, budu jedině ráda, když vás naše práce budou inspirovat.
      Přeji krásný podzim. Lidka

      Vymazat
  2. Máš šikuly. Povedlo se.
    Já tato období udržela vždy jen na zkoušení a do dnes v tom mám guláš:o)
    Krásný víkend, Liduško.
    Monča

    OdpovědětVymazat
  3. Lidko, je to fakt parádní .... a film mám pořád ráda ..
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc vám všem děkuji za milé komentíky.
      Mějte veselé a pohodové dny. Lidka

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !