neděle 22. října 2017

Drobné úpravy...

ty jsou někdy potřeba.

Krásný nedělní večer všem.

Určitě to znáte, někde se něco ulomí, jinde něco odpadne,
tu se zase něco nehodí, zkrátka...
pořád dokola.
Dnes jsem opravovala můj starý obraz s korkovými špunty od vína.
Doma nám dělá parádu už několik let,
 troufám si tvrdit, že ještě hodně dlouho bude.
Prostě jedna z věcí, kterou jen tak nevyměním.

Vytvořit si takový obraz, je opravdu jednoduché.
Samotné lepení korkovými špunty jsem kdysi měla hotové během chvíle,
ale nastřádat špunty, to byl tenkrát největší oříšek...

Dnes jsem opravovala...






Mějte skvělý týden.

💟
L.

1 komentář:

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !