pondělí 31. března 2014

Po měsíci


Když jsem si před měsícem zařídila blog, vůbec mě nenapadlo, že napíši čtyři příspěvky, 
a pak budu mít dlouhou pauzu.
Na několik dní mě vyřadila ze hry nemoc, 
no a aby toho nebylo málo, tak mi odešel můj skvělý notebook, který jsem
před pěti lety dostala od mého manžela na Štědrý den.

Každá vzpomínka je pro mne jako živá voda,
mám tedy co dohánět!

Je toho tolik...         

Moje milované holčičky, píši pro Vás deník Našeho společného života.



Jedné březnové neděle jsme se vydali ukázat naší Eli radnici v Plzni.
 Bylo to zcela záměrné, hradu jménem Radyně začala říkat RADNICE...
Nejdřív to byla docela legrace, ale když už i já jsem ukázala v knize na Radyni
 a řekla jsem automaticky RADNICE, nastal ten správný čas a vyrazili jsme.

Milé...,
 pokud někdy navštívíte Plzeň, určitě si nenechte ujít Katedrálu svatého Bartoloměje.

Hlavní věž měří 102,26 m a má 301 schodů.
Otevírací doba je sice do 18 hod, abyste však měli dostatek času na výšlap,
na věž vás pustí nejdéle v 17:30 hod.




   Nejen výhled na Plzeň a její okolí je nezapomenutelný.







RADNICE



  Odcházeli jsme jako poslední..., jen počet schodů nám neseděl, napočítali jsme 302 schodů.
   Ani se nedivím, víc než schody jsme kontrolovali holky...


http://www.virtualtravel.cz/plzen/plzenska-radnice.html


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !