pondělí 21. dubna 2014

Hody, hody...


Naše nejoblíbenější velikonoční koleda:

Hody, hody doprovody, já jsem malý zajíček,
utíkal jsem podle vody, nesl kopu vajíček.
Potkala mě koroptvička,
chtěla jedno červené a já řekl - ne, ne, ne.

Za dvorečkem za potůčkem,
mám já strýčka králíčka.
Tomu nosím každým rokem
malovaná vajíčka.

Už od časného rána byla koleda O zajíčkovi slyšet z pokojíčku.
Je Nikolky oblíbená už od školky. Dnes se jí snažila naučit Elišku.
Holky vstávaly hodně brzo, ale více než na své koledování se těšily na koledníky, hlavně Eliška.
Běhala mezi oknem a svými připravenými vajíčky a pořád je počítala, aby měla pro každého koledníka: Mikiho, Adama, Míru a Jirku. A běhala a počítala dlouho, koledníci za námi měli přijet z Břas od babiček a dědečků ve čtyři hodiny odpoledne i s holkama...
Tím jsme dnešním dnem zavedli další novou tradici.


Před koledováním u babičky Ireny a dědy Jardy...
Košíček na vajíčka je prý moc tvrdý...,
než jsem se otočila, měla Eliška vajíčka v měkké taštičce, prý aby se jim lépe spinkalo... 
Ještě čepice s králíčkem nesměla za žádnou cenu chybět
a mohlo se vyrazit...


Letos jsme všechny tři dostaly našupáno tolik, že jen tak neuschneme.
Už ráno, když koledoval tatínek, se Eliška nemohla dočkat, až nastaví svou prdku.


Ještě mám pro Vás Moje princezny Vaší nejoblíbenější velikonoční dekoraci.
Jak jsem slíbila, ovečky máte na jedné fotografii hned 9x.


Koláž s ovečkou a jehňátkem... KRÁSNÉ SNY...

Nikolko, zítra Ti moc držíme palce!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !