pondělí 7. dubna 2014

Nezapomenutelný výhled

 
Jsou místa, kde jsme si jako malí hráli,
a potají si tajné sny přáli...

 
 
Nejen dům mého dětství se změnil k nepoznání,
a je tolik věcí o kterých už nemám ani zdání...

 
 
Hodně věcí se změnilo...,
vzpomínám, že tu v zimě často sněžilo,
polední slunce v létě hřálo a tolik hodně pražilo.
 
 
Někteří z nás se vracejí a jiní zůstávají v dáli.
Nevím, zdali se všem splnily sny, které si kdysi dávno přáli.
 
 
A kdybych já odešla a byla na světa kraji,
vrátím se, mé sny mi sílu dají.
 
 
Sny o krásném máji a o tom, jak běhají děti v ráji...
 
 


4 komentáře:

  1. Krasne fotky a vzpominky, moc hezky napsane.Kamna v minulem prispevku jsou moc krasna.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji paní Ello, zdravím do Austrálie. Přeji mnoho krásných zážitků. Lidka

    OdpovědětVymazat
  3. ...no to je Lidko krása...pohladila jsi mi duši před spaním...děkuji...Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, moc děkuji, Tvá slova mne vždy povzbudí. Lidka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !