středa 2. dubna 2014

První

Byl pondělní večer a čas večerních příprav...
V neděli jsme nakoupili první kytičky na sázení -
macešky a hyacinty.
Nechtěla jsem svým holčičkám vysvětlovat, že připravené kytičky
již další večer nestihneme zasadit.
Když jsem viděla jejich natěšení, nečekala jsem na další den
a kytičky jsme zasadili ještě před spaním.

  
Přidali jsme i první velikonoční kraslici.
...sice bylo před spaním o trochu více nepořádku,
ale za ta rozzářená očička to stálo... 
Všechny knihy zežloutnou,
ale kniha přírody
má každý rok nové,
nádherné vydání.
Hans Christian Andersen

2 komentáře:

  1. Milá Lidko, tak tomu vážně rozumím :-) Kolikrát se mi vážně nechce dělat to či ono, ale to dítko to nějak umí zařídit, že jdu a ani nereptám...asi to je tak dobře... Krásné jaro plné těch nej kytiček...Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, zcela souhlasím. Děkuji za milou návštěvu.
    Přeji mnoho krásných okamžiků. Lidka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !