sobota 3. května 2014

Dům pohádek

 
I když jsme na dnešní den měli plánů hned několik,
počasí rozhodlo
a navštívili jsme Dům pohádek.
Našim cílem bylo divadélko Jitule a Dadule, které tu dnes hostovalo. Vlastně na půdě Domu pohádek tomu dnes bylo naposledy.
Jitka je moje kamarádka a skvělá kolegyně, a protože je člověk, který srší humorem a pohádky sama vymýšlí, 
nemohli jsme vynechat novou Vodnickou pohádku...
Jak jsem očekávala, nenasmály se jen děti, ale i dospělí.
 
 
... a protože jsme šli do Domu pohádek, kde se děti mohou obléci do nejrůznějších kostýmů
a v nich pobývat, jak  jim je libo...
 a když budou chtít a rodiče dovolí,
 pomalují jejich obličeje nejrůznějšími ornamenty nebo dokonce i obrázky...
Eliška si pro jistotu vybrala půlku kasičky, aby jí penízky stačily na obrázek, který si vysnila...
 
Pegas - Elišky vysněný...

Niki se nejvíce těšila na poháry...
ani se jí nedivím.
Vitrína s poháry evokuje i moje chuťové pohárky...
To jsem si prostě musela zvěčnit.



 
 
 
Na pohádkách u Jitule a Dadule se mi moc líbí, že využijí většinu věcí, které by mnozí už dávno vyhodili do koše.
 
Jedna z pohádek - O Smolíčkovi
 
 Už se těšíme na novou pohádku O Karkulínovi 
a připravuje se i pohádka O holčičce, která se dloubala v nose... 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !