neděle 18. května 2014

Žena v průběhu staletí...



Markéto,
díky za email. Máš pravdu, to stojí za zhlédnutí.

Máme veliké štěstí...
Vůbec si nedokážu představit, že bych musela schovávat vlasy pod šátkem,
že bych nesměla nosit oblečení v barvách, které se mi líbí...
Každá můžeme nosit to, co prostě chceme, co nám vyhovuje, co nám se líbí...
Važme si toho a užívejme si naší krásy v každém věku.
Mějme se rády teď a takové jaké jsme.
Potkávám mnoho žen,
ale nejvíce mě fascinují ženy, které jsou někdy i o dost starší než já.
Ženy, které už ví...,
jak je potřeba užívat si každého okamžiku života...

Já mám radost, kdykoliv si zapisuji do svého diáře.
Kdykoliv si ho vezmu do ruky,  mám radost, prostě se mi líbí.
Je dobře, že jsem ho nenechala v obchodě, který byl  před  vánočními svátky plný lidí
a tu dlouhou frontu jsem si vystála...


Mám radost...,
 že jsem po dlouhé době z šatny vytáhla svojí oblíbenou kabelku,
která se mi zrovna hodí k oblečení, navíc je obrovská... a stále je jako nová.

A co Vy? Jaké jsou Vaše malé radosti?

Dopřávejte si malé radosti každý den.
 ♥  
Lidka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !