úterý 3. června 2014

U nás na zahradě...

 
... s každým pohledem do zeleně klid, pohoda. 
Tak to mám nejraději.
 
Babička vodí Eli na chůdách, Niki se opírá o taťku...
 
 Děda sedí na lavičce.
Všechny tu mám u sebe...
 
S mámou
 
 
Jezírko ve kterém máme celoročně karasy zlaté, bílé i citronové.
Přežívají u dna přes zimu.
V létě jich je více než tři desítky.
Když byla Niki malá měli jsme tu přes léto i dvě želvičky.
Vlastně ani ne želvičky, už to byly pořádné želvy. Krunýř měly 20cm široký.
 

 
 
 
 
 
Dnes jsme umyli Elišky odrážedlo, půjde o dům dál...
Už loni ho používala jen zřídka, jednoho dne sama nasedla na kolo a jela.
Díky odrážedlu se naučila velmi dobře udržovat rovnováhu, ale je i dost malinká, tak se v určitém věku využilo opravdu hojně...
Niki třeba odrážedlo neměla vůbec, ta rovnou jezdila na kole.
 
Každá je prostě jiná.
Trvalo mi dlouho, než jsem je přestala srovnávat.
 
 ♥♥♥
Krásné slunečné dny.
 
Lidka

 
 


3 komentáře:

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !