pondělí 29. září 2014

Už přes 20 let

máme jeden druhého...
 
Nic už nebude stejné, jako to bylo,
ale může to být takové, jaké to ještě nebylo.
 
 
Když  se píše příběh vašeho života, nenechte nikoho jiného,
aby držel pero.




Nejlepší lidé jsou ti,
kteří přijdou do vašeho života
a pomůžou vám vidět slunce tam,
kde jste dříve viděli jen zamračenou oblohu.
Ti, kteří ve vás věří tak silně,
že začnete i vy věřit sami sobě.
Ti, kteří vás milují jednoduše pro to, kým jste.
 



Život je série tisíců malých zázraků.
 

 
Miluj osobu, která správné věci dělá,
místo toho, že je jen říká.
 
Každým dnem chodím s očima otevřenýma dokořán
přemítám, pozoruji, fotím...
 
Nikolko, děkuji Ti,
že zachytíš i to, co já nemohu...
 
Nesnaž se být stejný jako všichni ostatní,
protože bys tak přišel o svoje kouzlo
a připravil bys o něj i celý svět.
 
 
Lidé se mne ptají,
kdy už slezu z těch svých oblak zpátky na zem.
Moje odpověď zní:
"Nikdy, líbí se mi ten výhled."
 
 (ze sbírky citátů)

 
Skvělé slunečné dny, které rozzáří úsměv na tváři,
protože to nejkrásnější, co si na sebe můžeš ráno obléci,
je tvůj úsměv.
 
Lidka



4 komentáře:

  1. Lidu,
    dvacítka už je krásné číslo ..... moc se mi líbí začátek tvého článku "Nic už nebude stejné, jako to bylo, ale může to být takové, jaké to ještě nebylo.....

    ržím palečky, aby i to co ještě bude, bylo minimálně tak krásné jako to bylo .....Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Marki,
    tak krásně jsi to napsala, moc děkuji za vřelá a milá slova.
    I tobě přeji jen to krásné. L.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezky napsaný příspěvek. A nádherné fotky :-) P.

    OdpovědětVymazat
  4. Velice děkuji za milý komentář a velkou pochvalu. Přeji krásné dny. L,

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !