čtvrtek 9. října 2014

Otcův seznam pravidel pro život


 Zvědavost mi nedá...

Moje drahá polovička drží v ruce knížku a už po několikáté
mi předčítá další z pravidel.
"Liduš, přečti si ta pravidla, budou se ti líbit."
Vyslovil dvě opravdu zajímavá pravidla,
ale Paladinovo proroctví od Marka Frosta
nepatří mezi literaturu,
kterou bych si nutně musela přečíst.

Poprvé jsem jen zběžně nakoukla,
podruhé jsem listovala pomaleji
a potřetí už jsem se opravdu začetla...




Když jsem seznam četla poprvé,
zaujalo mě hodně pravidel,
ale ne všechna.
Nyní už mám seznam několikrát přečtený
a najednou můj pohled na seznam je jiný.
Každé pravidlo má svůj smysl...


2 komentáře:

  1. Precitane...ale chybaju niektore...jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano, já bych za sebe také nějaká pravidla ještě přidala...
      Hezké dny. Lidka

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !