neděle 30. listopadu 2014

Stihli jsme...

 
Krásný a klidný večer vám všem.
 
Právě jsem si s radostí usedla ke stolu a tu pohodu a klid
si doslova užívám.
Teď už můžu.
Holky i tatínek spí...
Doma naklizeno, vše se leskne a voní, seznam restů, které jsem si slíbila
splnit o tomto víkendu, jsem stihla.
Mám radost a jsem spokojená.
 
Teď jsme měli trochu krušnější období. Zemřel děda,
připravujeme babičku ke stěhování, to nás čeká příští týden a do toho má naše Eliška spálu.
 
Smutného a hektického období už bylo dost.
Tento pátek jsem si rozkázala, že po víkendovém úklidu si už budeme adventní čas jen vychutnávat.
Prostě si budeme užívat pečení, zdobení, balení dárků,
 čtení pohádek a všech laskavých vánočních příběhů.
Klídek a pohodičku na dušičce, prostě se jen tak ničím nenechám rozptýlit.
To mi připomnělo, že si hned zítra zajdu do knihovny alespoň pro jednu z těchto knih -
Vánoční skříňku od Richarda Paula Evanse,
Každý den Vánoce od Williama Deana Howellse
 nebo pro 
Vánoční koledu od Ch.Dickense...
Myslím, že si asi vezmu všechny tři.
 
 
Také už se těším na nejrůznější ruční práce, letos jsem se po několika letech vrátila k pletení.
Elišce jsem dopletla nákrčník a ten pro Niki už mám promyšlený, koupila jsem si dřevěné jehlice
a už se nemůžu dočkat, až začnu.
 
 
V hlavě mám plno nápadů,
teď už si dokonce i všechno zapisuji, protože nechci na nic zapomenout.
Nebo to dělám spíš pro ten pocit radosti, když si pak splněný úkol můžu odškrtnout...???
Také to máte podobně?
 

 
Letos prvně jsem nedělala adventní věnec.
Potřebovala jsem šetřit čas...
 Tavnou pistolí jsem přitavila na každou svíčku jeden malý kolíček s číslem a jednoduše jsem svíčky postavila na dřevěný podnos.
 


 
Vám všem přeji, abyste si nejen adventní čas užili tak,
jak si přejete.
 
Lidka
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !