středa 28. ledna 2015

Svačinka


Přeji krásný večer!

Také vám ten čas tak rychle letí?
Dnes jsem přijela domů po jedné hodině,
jindy bych udělala tolik práce, ale dnes...?
Nic mi nešlo od ruky a za celý den práce hotová žádná.
Niki se na celý podvečer zabydlela u babičky a dědy,
Eliška si poctivě odcvičila trénink gymnastiky
a my jsme si s mojí drahou polovičkou moc hezky popovídali...

Jsi moje zlato,
já dnes nemusela vůbec nic a díky Tobě jsem si tolik odpočala.
K večeři nás čekal výborný gulášek, moc se Ti povedl.
Pochutnali jsme si všichni společně u prostřeného stolu,
když jsi přivezl Eli z gymnastiky.
A víš, co bylo senzační?
Že jsi myslel na Eli s malou dobrůtkou po gymnastice...
Když jste běželi domů od garáže, volala na mě:
Maminko, tatínek mi koupil HAJBUNKR!
Jedno z jejích dalších nepovedených slov, které určitě jen tak nezapomenu -
stejně jako HETĚNKU, kterou si tak ráda ode mne bere
a maluje si s ní svoje malé rtíky.


Zítra si jdou děti pro pololetní vysvědčení
a čeká nás o jeden den volna navíc!
Niki má pololetní prázdniny a ani Eli nepůjde do školky. 
Myslím, že si dokážu představit, jak by takový den volna navíc mohl vypadat...

Přeji krásné dny i vám
a
nezůstaňte jen u představ.
Proměňte je ve skutečnost.

Lidka



2 komentáře:

  1. Liduško, HETĚNKA pobavila, naše Teri říkala RETĚNKA.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, největším štěstím je, že ty naše poklady máme. Pa Lidka.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !