úterý 10. února 2015

DIY - Vyrábíme VALENTÝNKY


a využíváme všeho, co máme po ruce.

Z červeného papíru A4 jsme si vystřihli srdce a udělali jsme obálku.
Když valentýnka, tak z doopravdového srdíčka...
Nalepili jsme miniaturní známku
a na orazítkování jsme použili razítka, která jsem nedávno koupila.


Obálku jsme si vyrobili takto...

1.

2.


3. Ohnuté rohy polepíme lepidlem.


4.

5.






A co bude obsahem našich obálek?
Jednoduché karty s vlastnoručně napsanými větami od srdíčka...


...legenda říká, že den 14.února začal být známý jako Den svatého Valentýna až díky knězi Valentýnovi.
Kdysi vládce Říma - Claudius II. zakazoval svým vojákům, aby se ženili nebo jen zasnubovali.
Měl strach, že by od svých rodin nechtěli odcházet do boje.
Kněz Valentýn svému vládci vzdoroval a mladé zamilované páry tajně oddával.
14. února byl kněz Valentýn za tyto skutky popraven...


 Lidka

6 komentářů:

  1. Super nápad !!Hezké s těmi razítky z Lidlu.Nedalo mi to a mám je taky a jsem do nich zamilovaná, krása..fakt...Přeji hezký večer...Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Lidu, krásný nápad..obálky vypadají perfektně a už jen to, že jsou srdíčkové je zárukou toho, že je dáte z lásky. Mějte se u Vás krásně.Jste prostě šikulky! Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Krasne :-) Neviem, ci aj u nas budu mat tie razitka...tiez by som im neodolala :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad s tou obálkou ze srdce.
    ... to je pak jasné, že to je od srdce :-)
    Ivana

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !