čtvrtek 14. května 2015

Před třemi týdny a dnes


Nikdo nedokáže tak čarovat,
jako příroda.

Jedním slovem - NÁDHERA


V přírodě je kouzlo krásy a půvabu.
V zahradách je kouzlo našeho snažení.


Všechny kopce, pohoří, všechny louky a lesy jsou přirozené lékárny.
Nejvyšším základem léku je však láska.
Paracelsus





 
Dnes někdo sedí ve stínu,
protože kdysi dávno někdo zasadil strom.
Warren Buffett





"Jaký je den?" zeptal se Pú.
"Je dnes," odpovědělo Prasátko.
"Můj nejoblíbenější den," řekl Pú.
 
Ať i pro vás je dnešní den ten nejoblíbenější.
Užijte si ho.
 
Lidka
 
 
 


2 komentáře:

  1. Lidu, krásné fotky..a nádherná ukázka z medvídka Pú. Taky mám ráda Dnes:o)..Krásně si každé DNES užívejte. Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky jsem se zasnila :-). I já mám moc ráda každé DNES a TEĎ.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !