neděle 2. srpna 2015

Grévin - muzeum voskových figurín


Cestou od Prašné brány na Staroměstské náměstí
jsme nemohli minout muzeum voskových figurín.
Asi bych to nebyla já, kdybych nevstoupila...
Atmosféra mě pohltila a krásné vzpomínky na kdysi absolvovanou
prohlídku figurín pod hradem Karlštejn
mě jen utvrdily v tom, že si ani tuto výstavu nemůžeme nechat ujít.
Manžela jsem nemusela dlouho přemlouvat.

Výstava byla dokonalá, úžasná scénografie od minulosti po současnost.
Figuríny vypadaly tak skutečně...
Nejednou jsem se zarazila a doufala, že opravdu nezamrkají...
V minulosti jsem se rozplývala já a v současnosti zase manžel.
Nakonec jsme tu prožili dvě hodiny fascinujících okamžiků.
Ihned při prvním kroku jsme byli vtaženi do děje...

Více nechci prozrazovat, to si musíte prožít.

Pokud chcete, další informace objevíte tady.

Vinnetou

Albert Einstein

Josef Lada

Svatý Václav


Karel IV.

Císař Rudolf II. Habsburský

Rabín Low ... a Golem

Jan Amos Komenský

První pražská defenestrace (1419) - skvělá animace ve stínech na podlaze.
Událost je považována za počátek husitských válek.

Tomáš Garrigue Masaryk

Harrison Ford, Jean Paul Belmondo, Bedřich Smetana,
Antoním Dvořák, Václav Havel

Elvis Presley, Lucie Bílá, Dagmar Havlová,
Anna Geislerová

Mick Jagger

Angelina Jolie, Bred Pitt


My se určitě vrátíme zpátky
a holky vezmeme s sebou...
Vám přeji skvělý start do nového týdne
a pohodu.
Lidka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !