čtvrtek 13. srpna 2015

Pohádkové divadlo

Krásný večer. 

Dnes za vámi přicházím se skvělým kreativním sešitem od nakladatelství Svojtka - Pohádkové divadlo. 

Během chvilky sešit přeměníte v trojrozměrné divadlo. Pro naši Elišku nápad jak stvořený. 
Jednoduše otevřete, vytlačíte, oblečete, poskládáte a hrajete.
V knihkupectví mne sešit okamžitě zaujal svým zpracováním, jednoznačně jsem bez něj nemohla odejít. Vybrala jsem Popelku. Doma se pak ukázalo, že to byl výborný tah. 

Včera to bylo kytarové vystoupení a dnes divadlo pod širým nebem i s diváky.



Součástí sešitu jsou i vstupenky.
Ty se rozhodně hodí. 


Mějte příjemný pátek 
a ještě lepší víkend. 
Snad už nám konečně zaprší. 

Lidka 

6 komentářů:

  1. Lidu, nádhera !!!!! Děkuji za tip na úžasný dárek pro neteřinku .....přeji ti krásný víkend ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, určitě bude mít radost.
      Jen ještě malý tip. Aby kulisy a postavičky nepadaly, připevnila jsem na ně dřevěné kolíčky. Užijte si plno radosti! L.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Mám radost, že se líbí. To jsem tento příspěvek ani původně nechtěla psát.

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !