čtvrtek 5. května 2016

Moje cesta na svět


To není ani možné...
Tyto fotografie jsou už přes rok staré.


Do své třídy jsem si tenkrát pozvala Janu Řezníčkovou
 z
Národní iniciativy pro život.
Když jsem se tenkrát dozvěděla o preventivním programu
Moje cesta na svět,
natolik mě zaujala myšlenka 
a celý způsob prezentace, že jsem neváhala ani na chvíli
a program jsem pro své děti objednala.

Jana s námi byla ve třídě přes dvě hodiny
a každá minuta stála za to.


Miluju zážitkovou pedagogiku. 
Každým dnem je pro mne a mé žáky obrovským zdrojem poznání.
 Není jednoduché předávat dětem informace, aby v nich zůstaly maximálně uchovány...


O to více si vážím každého, kdo se nevzdává...
Obzvláště pak, když se navíc dotkne dětských srdcí.


Janu jsme si letos pozvali znovu.
Tentokrát s preventivním programem pro žáky 5. ročníku:
Moje cesta na svět - Plus

Kluci byli nadšení.  Jani, děkujeme!

Více najdete zde: www.niz.cz


A my už zase tvoříme a zároveň se učíme...


Ať i Vaše dny stojí za to...

L.

1 komentář:

  1. MOC, opravdu MOc díky. Liduško, ty jsi Paní učitelka s velkým P, máš můj veliký obdiv.♥♥♥
    Janka :o)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !