neděle 17. července 2016

Dobrodruzi


A cesta plná překvapení začala...



Na vlastní  kůži jsme zažili dobrodružství plné nečekaných překvapení.


Dobrovolně jsme opustili Rakouské císařství
a vydali jsme se na druhý konec světa...




Příběh osmdesáti obyvatel Stodu na Plzeňsku se začal psát v roce 1863.
Na počátku všeho byl dopis...

Jeden jediný dopis a tolik toho změnil.
Kymácející se paluba, stísněné podpalubí, maorské tetování.
Fascinující příběh, který nám byl ještě donedávna utajen.



My jsme měli možnost vše na hodinu prožít...











Nádherná interaktivní výstava.
Pokud nevíte, co v uplakaném počasí, určitě doporučuji.
Výstavu si můžete užít do září 2016.
Bližší informace naleznete zde.


L.

4 komentáře:

  1. Lidko, opravdu zajímavé ... díky za sdílení.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Jarko, jsem moc ráda, že se líbí... tolik jsme si toho zapamatovali a bez mučení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Liduško, dlouho jsem tu nebyla...ale číst si tvůj blog, i zpětně, to je pohlazení po duši. Je to obdivuhodné. Jsem nadšená, že existují lidé jako ty. Moc moc ti fandím...a děkuji! :-) H.

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, já moc děkuji, opravdu moc. Tvoje řádky jsou pohlazením pro mne. Moc to pro mne znamená. Děkuji. L.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !