neděle 31. července 2016

Hurá!


Konečně rostou!

Když jsem ráno vylezla z postele, už při pohledu z okna ven
jsem byla trochu rozpačitá...
Asi žádné velké toulání přírodou nás dnešní den čekat nebude...
Už tady celý týden prší a dnes ráno navíc ještě foukal pořádně silný vítr.

Trochu zklamaná jsem vešla do kuchyně, ale vůně ranní kávy a upřímný úsměv mého milovaného muže mi mé tísnivé myšlenky zcela vyhnal z hlavy.
Muž už měl za sebou ranní procházku s našimi pejsky,
moc dobře věděl, jaké překvapení se přes noc objevilo jen pár kroků od chaty...
A navnadit nás? To on moc dobře umí.

Nejdřív vzal mě, takové naše malé rande, když ještě děti spaly.
Všude ticho a ta nádherná podívaná.
Hřiby, křemenáče...
Jak je možné, že jsme si hub nevšimli?

Postupně vybíhali všichni z chalupy k lesu, Eliška měla ještě pyžamko...
Objevovali jsme další a další houby. 
Nakonec i sluníčko si našlo cestu ven a většinu dne nás už jen hřálo.











Pochutnali  jsme si na první smaženici v letošním roce.
Těšíme se každý rok na tu dobrotu. Také už jste si letos pochutnali?

Přeji Vám hezké dny a dětem skvělé prázdniny.

L.


1 komentář:

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !