pondělí 3. října 2016

Lomy Velká Amerika a Mexiko


A najednou je tu podzim...
Počasí se nám tenhle víkend vydařilo.
V sobotu bylo překrásně, sluníčko hřálo a v neděli nás svlažil déšť.
Počasí přesně pro nás...
Sobotou jsme se prochodili. 
Z cibulového jarmarku v Hořovicích jsme vyjeli směrem do Mořiny na lomy Amerika a Mexiko.
V Českém krasu je prostě nádherně, nakonec z plánovaného podívání bylo příjemné 
procházení celou krajinou. I když jsem měla "speciální" botky do terénu... lodičky,
vlastně mi to vůbec nevadilo. Dokonce jsem se na polní cestě, při pohledu na běžící srnky,
přistihla při myšlence, jak se mi příjemně v mých rychlošlapičkách chodí. 
Západ slunce jsme prožili na dálnici, vlastně se nám to v poslední době stává docela často, když se vracíme z cest. 
Všechno má ale i své kouzlo...
Večer jsme se ještě stihli sejít s přáteli, naživo jsme si poslechli Mira Žbirku
a obě naše slečny stály modelem. Ještě na konci večera si domů odnášely své karikatury.
Když v neděli ráno začalo pršet, 
měli jsme radost, že si poslední víkendový den užijeme společně doma.
Holky vymyslely program, tuto neděli jsme doma dělali všechno ve čtyřech...
Začali jsme snídaní do postele a pohádkou...













Zpátky domů...

Zase Vás tu po dlouhé době vítám...
Mějte týden podle svých představ.
L.

2 komentáře:

  1. LIDU, NÁDHERNÉ FOTKY A DÝCHÁ Z NICH RODINNÁ POHODA...MĚJ SE MOC KRÁSNĚ A UŽÍVEJTE SI! INKA

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, jsi moc hodná, děkujeme.
    Už pár měsíců fotím mobilem... I když jsem si kdysi za svůj první plat koupila foťák, který dokázal i panoramata, a to tenkrát bylo něco... Teď už mám doma tři roky zrcadlovku a foťáky dva, ale nemůžu si pomoct, s telefonem mě to prostě víc baví...
    Inko, měj se moc krásně. L.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !