středa 21. prosince 2016

Prostírání


Ten nápad se mi vyklubal v hlavě den před Martinem.
Když se letos snesly první sněhové vločky už 10.11., uvědomila jsem si,
že na tu podívanou jsem se těšila už od konce léta...
Několikrát jsem si přála, aby letos Martin na bílém koni přijel.

Pohled na krajinu s prvním padajícím sněhem ve mně probouzí tolik očekávání...
A ani bych to nebyla já, aby se mi zase něco nevyklubalo v hlavě :-)

Tak tady to začalo.

Nalepili jsme jen několik vloček, zatavili
a krásné prostírání už zdobí slavnostně prostřené stoly...





Prostírání se moc líbí. 
Děti se neustále ptají, kdy uděláme další.
Na zítřejší den mám pro ně překvapení...

Mějte krásný advent.
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !