čtvrtek 29. května 2014

Fotky...


Moc mě baví práce s fotkami,
některé výsledky byly zpočátku zcela náhodné, ale tak vše vlastně začalo...
Už dlouho používám program Picasa, moc mi vyhovuje pro svou jednoduchost a přehlednost.
Když mi manžel před pár týdny koupil nový notebook, zvolila jsem si ho znovu:

Nahrávání do Fotek Google  z Picasa je velice snadné.
Stačí jen fotit něco v pohybu,krůček po krůčku, z Picasa stáhnout do Fotek Google a
program si poradí sám.
Pak na účtu Google najít fotky a autogeniální úpravy.
A je hotovo...


TABLO MALÝCH INDIÁNŮ


Koláž je zpracována v  programu Picasa 3


1 komentář:

  1. Lidko, koláž i kovboj jsou úžasní..díky za inspiraci...a hezké dny Inka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !