středa 18. června 2014

Dobít baterky...


někdy potřebuji jako sůl.

1. NEBE s obláčky i bez, blankytně modré, či snad s duhou v pozadí?
To je jedno, už samotný pohled do nebeských výšin je uklidňující.


2. OBLÁZKY a nejrůznější druhy volně ležících kamenů.
Mohla bych je sbírat do nekonečna.
Mám je všude, na nočním stolku, na policích ve skleněných dózách
nebo jen tak položené na parapetech...
Nalezená srdce z kamínků patří mezi mé nejcennější sbírky.
A když si mohu jen tak sednout a na oblázky malovat miniaturní obrázky,
je to to nejúčinnější odreagování.
Můj první pokreslený oblázek zdobil otakárek fenyklový.


3. VŮNĚ moře, stromů jehličnatých či listnatých, šišky, květy...
Prostě vše co v mysli vyvolává i malou vzpomínku.



4. UŽÍVAT si každou chvíli...
Jít jen tak ve dvou na romantickou večeři.
Nebo na oběd s celou rodinou?

5. VOLNOST ... dělat si věci podle své fantazie, tak jak chci...


6. FOTKY miluju. Zabírat fotoaparátem vše okolo sebe, to je můj relax
i vášeň...
 Sestavovat vzpomínkové knihy a s každou fotkou se vracet ke kráse
obyčejných věcí i dní...



7. ZÁŽITKY  - nové i několikrát opakované...
Uchovat si jejich sílu mi pomáhá právě tento blog.
S každým prohlížením příspěvků si uvědomuji kouzlo i těch nejobyčejnějších dnů.



8. INSPIRACE všude kolem.
Komín na střeše, houpací síť na stromě, oblouková klenba, vápencový obklad...
Chodit a vše sledovat s otevřenýma očima.


9, 10, 11...

A co Vy?
Jaký je Váš nejúčinnější způsob dobíjení energie?

Děkuji za Vaše opakované návštěvy,
budu ráda, až se u mne opět na chvíli zastavíte
a napíšete třeba i své návody...

Lidka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !