úterý 17. června 2014

Prázdniny

 
nám začaly o něco dříve...
Takové štěstí nemáme každý rok!
 
Několik dní jsme si užívali Jaderské moře.
A doslova UŽÍVALI...
Bude mi chvíli trvat než se proberu tím obrovským množstvím fotek.
 
Tak zatím něco málo pro začátek...
Vždyť vzpomínky jsou jedny z nejcennějších pokladů, které si uchováváme v našich srdcích.
 
 
Překrásná - pro mne dosud nepoznaná Istrie.
 
Poloostrov na jehož nejjižnější části se nachází Medulinský záliv.
Tady se loví i langusty.
 
 
 
 
Pobřeží lemovaná útesy v kterých je stále co prozkoumávat,
 zelené háje, pláže písčité i oblázkové...
 
 
 
Sasanky jsou krásné, ale rozhodně ne bezbranné.
Také nám ukázaly, co svými žahavými chapadly dokáží.
I když nám způsobily požahání, nic děsivého to nebylo.
Místo jsme chladili i polévali slanou vodou a pálení velice rychle
odeznilo. Já jsem sice měla při první zkušenosti strach,
teď už vím, že zbytečně.
 
 
 

Přeji krásný úterní večer a ještě krásnější celou středu.

 


1 komentář:

  1. Milá Lidko, zrovna včera jsem si říkala, zda je vše u Tebe v pořádku...dlouho ani čárka. Jsem moc ráda, že je vše v pořádku, řekla bych perfektním. Nádherné fotky. Přeji krásný den. Věrka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !