pátek 6. června 2014

Ledové království

jsme si toto pondělí pustili úplně poprvé.
Tak krásnou a dojemnou pohádku už jsem dlouho neviděla...
Písničky z pohádky si teď zpíváme pořád...
Třeba dnes ráno:
 Elišce se vůbec nechtělo z postýlky a tentokráte jí neprobrala ani zmínka o připraveném kakau na stole.
Tatínek si k ní stoupnul, zvedl peřinku a začal zpívat písničku z pohádky -
Ráda sněhuláka stavíš...
Čekala jsem ledajakou legraci, ale že bude zpívat tuhle písničku, to mě dojalo.
Eliška doslova během pěti vteřin vyskočila z postýlky, očička ještě ani neotevřela
a začala zpívat s tatínkem.
Několik vteřin dnešního rána mi tak rozsvítilo celý den. 




Tentokráte ještě jednou...

... a Demi LOVATO je Nikolko pro Tebe.

https://www.youtube.com/watch?v=kHue-HaXXzg&feature=kp


http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/lovato-demi/let-it-go-544357

♥ 

1 komentář:

  1. Milá Liduško, tak tuhle pohádku taky milujeme..naše Anička pořd pěje..Najednou, najednou:o))...anebo anglicky...a dokonce u toho i hraje..je to úplná hérečka...Jinak pohádka je to úžasná..měj se moc krásně.Inka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !