úterý 14. října 2014

DIY - Divadlo z krabice od bot


Minulou sobotu jsme se jen na skok zastavili v obchodě se sportovní obuví.
Niki s taťkou potřebovali sálovky, ale znáte to...
Děti rostou a kvalitní zimní boty jsou potřeba každý rok.
Jen při samotném vstupu do sportu jsem žasla, jaké množství zimních bot už mají v regálech.
Nakonec jsem si vybrala i já nádherné boty Alpine Pro. 
Krabic jsme domů nakonec nesli pět, ale se skvělým pocitem a hlavně ušetřeným časem,
protože kvalitní zimní boty bychom stejně museli sehnat. 
A co krabice?
Ne, ne, nevyhodila jsem je.
Mám různé plány. Některé jsem natřela, jiné vyřezala, polepila...
Divadlo u Elišky
Jedna krabice posloužila na Eliščino divadlo.
A kolik už jsme hráli pohádek?
Hrajeme pořád. Hlavně ty naše - vymyšlené.
Je to skvělý způsob, jak trénovat slovní zásobu u dětí a všestranně rozvíjet jejich osobnost.

Loutky jsme si také vyrobili...
Motivovala mě skvělá knížtička Pohádkoví Lepíci, kterou jsme koupili ve školce.
Přispěli jsme na dobrou věc, udělali jsme si loutky a podle krátkých říkanek ke každé pohádkové postavičce trénujeme výslovnost.


Postavičky jsme podlepili tvrdým papírem.
Místo špejlí jsme tentokrát použili makaróny.
Později se ukázalo,
že to byl výborný nápad a nečekaný zdroj bezprostřední legrace.




Hrajeme si a bavíme se...

Mějte skvělý den.

Lidka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !