pondělí 13. října 2014

Tobě k narozeninám...





Tobě k narozeninám
Už je to tak dávno, když byl Ti jeden rok...
Já tolik toužím přát Ti, avšak nemohu říci dost.
 
 Jsi člověk pro mne vzácný,
který zná i bol,
přesto Tvoje síla překoná i nespoutanost hor.
 
 Dost je toho v životě, co postrádá svou krásu,
ale Ty jsi stále tu
a člověku vždy dodáš životadárnou spásu.
 
 Vzpomínáš na naše hrátky a nedělní běhy do pohádky?
Uteklo to, já to vím!
Čas je krutý a co my s tím?
 
 Žijeme jen jednou,
proto vždy slyš svůj srdce hlas. 
Já budu tady vždycky.
Nezapomnělas?
Pro okatou holčičku, moji malou sestřičku.
 




Všechny fotky jsou poklady od našeho táty.

Krásné narozeniny!
Tvoje Liduš


4 komentáře:

  1. Liduško, krásné přání ..... tvojí sestře všechno nej, nej, nej ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné přání a ještě hezčí fakt, jaký máte k sestře vztah! Hezký advent Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, velice děkuji za milý vzkaz.
      Přeji krásný a pohodový předvánoční čas. Lidka

      Vymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !