pondělí 16. února 2015

DIY - Konečně jsme nakoukli...

do malého domečku...

Také vás lákalo, když jste byli malí, nakouknout do domečku
pejska a kočičky od pana Čapka?
Mě tedy jo a ne jen jednou.
Když jsem byla malá, četli jsme knihu ve škole...
Kdo ji vlastně tenkrát nečetl...

U každé kapitoly i u každého obrázku jsem přemýšlela nad tím,
co všechno v tak malém domečku pejsek s kočičkou skrývají...
Často mě paní učitelka přistihla, že jsem nevěděla, kde čteme,
protože jsem fascinovaně zírala na obrázky
a přemýšlela nad tím, odkud berou nádobí, syrečky, špekové kůže,
kornout oříšků, okurku, kosti, vodu, mýdlo...
a už vůbec jsem nerozuměla tomu, kam si kočička v tak malém domečku
ukryla svůj kufřík...
A co potom, když myli podlahu, to bylo otázek...

S hádankou jsme si v pátek poradili už jednou pro vždy.
Pro pejska a kočičku jsme vyrobili domeček.

Připravili jsme si osm bílých čtvrtek formátu A4 + 1 barevnou čtvrtku.
Všechny čtvrtky jsme přeložili na polovinu, vložili do sebe
a já předkreslila domeček.
Tatínek nám do domečku vyřezal okna i komín - řezal totiž najednou,
aby vše na sebe pasovalo a práce byla rychle hotová.
Vyřezal i drážky na gumičky,
aby domeček držel hezky pohromadě...

Obtáhla jsem kontury černým fixem na každé straně zvlášť,
aby byl domeček co nejhezčí a nejvěrohodnější.



Nakreslila jsem i minimum doplňků...


A domeček byl na světě.


Každá dvojstrana představuje jeden pokojíček... 


A tady už se pracuje na prvním pokojíčku.
Je to obývák pro pejska.



Teď už plánujeme druhý obývák pro kočičku,
sklep, koupelnu i kuchyň.
To je zase najednou nápadů...
Asi budeme muset "přistavět"...

Také u vás bylo dnes tak krásně?
U nás ano, pověsili jsme venku prádlo...
Možná už tušíte o čem budu psát příště.
Přeji krásné dny plné slunce
a všem úsměv na tváři.
Lidka


7 komentářů:

  1. Lidko, jste hodní a šikovní... to je tedy bydleníčko... malá si užije...
    No, a příště .... o čem by to asi mohlo být ??? hihihi
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda..nápad...Škoda , že už mám velké děti...Ale knížka o pejskovi a kočičce byla naše nej...Četla jsem ji pořád dokola..Hezký den..Ilona

    OdpovědětVymazat
  3. Lidka, to je krasne...super napadik :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Lidko, to je kouzelné!!!
    Nádherné zpracování a nápad na medaili.
    pa, MOnča

    OdpovědětVymazat
  5. To je tak úžasný nápad! A krásné provedení! Moc mě potěšilo čtení o tatínkovi, který se zapojil do tvořivých činností, to není tak často slyšet... Ukládám si do šuplíčku v hlavě i srdci, až budu potřebovat pro vnoučátka:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné tvoření, určitě se starším synem vyzkouším. Tak jednoduché a přitom, tak zajímavé. Aneta

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !