středa 18. února 2015

DIY - Poslední stránka


udělala největší radost i mně...
Vrátila jsem se v čase o pěknou řádku let zpátky...

Na obrázek v knížce jsem koukala po celou dobu našeho tvoření,
ale teprve až večer mi to došlo...


Ten večer mi doprala pračka
a Eliška si přála  svoje prádlo pověsit. Vůbec se nedivím.
 Prala jsem ty nejoblíbenější kousky z jejího šatníku - sukýnky,
halenky, šátky i závoje...
Všechno si chtěla pověsit sama.
Nechala jsem ji, ale poradila si po svém.
Přinesla si šedé chlupaté stužky z malého proutěného košíčku. (Spí v nich její plyšový křeček.)
Poskládala je vedle sebe a všechny pak na sebe navázala v jeden dlouhý provázek.
Pak si našla to nejlepší místo...
a  v obývacím pokoji provázek natáhla.
Pevně jsme spolu utáhly konce.
A když jsem pak viděla tolik štěstí v jejích očičkách, došlo mi to.

Další tvoření začalo...
Právě prší...

Lýkový provázek jsme zavěsily i pejskovi a kočičce za domečkem.
Nějak jsme se nejdřív nemohly dohodnout. V domečku, za domečkem?
Protože jsme šňůru připevnily na poslední stránce,
 je to vlastně za domečkem... "Víš, mami...?"


Sluníčko svítí a my můžeme pověsit prádlo...


K domečku postupně
přiděláváme další obrázky a vytváříme zahrádku
v nejrůznějších ročních obdobích.



Původně jsme postavičky udělaly na špejlích,
ale na malých kolíčkách k domečku pasují lépe
a dokonce i stojí. 
Myslím, že budeme muset kočičku s pejskem zatavit do fólie,
teď jsou to u nás nejoblíbenější hračky
a musí vydržet i mytí podlahy...



Teď už zvířátka spí...
Dobrou noc i vám.
Užijte si krásný čtvrteční den.

 ♥
Lidka


6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduško, být nakladatelem, přepracuji formát knihy!
      Kouzelné je slabé slovo.
      S tím by šlo prorazit i na trh, fakt.
      Tleskám.
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  2. Souhlasím s Monikou...SUPER NÁPAD...

    OdpovědětVymazat
  3. Taky souhlasím s Monikou ..... je to úžasné .... jste úžasní !
    Zatavení do folie úplně chápu, to jinak prostě nejde.
    Lidko, mějte se všichni fajn (i pejsek s kočičkou).
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Lidu, nádhera..Jestli dovolíš, tak se budu s dětmi ve škole inspirovat. Začínáme právě číst Pejska a kočičku a to co jste vytvořily je opravdu dokonalé..Moc děkuji..Inka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !