pondělí 1. února 2016

Pro štěstí


Krásný dobrý den všem.

Když jsem na naší procházce fotila 
pavouky spřádající sítě,
nenapadlo mě, že od toho okamžiku uplyne ještě několik měsíců,
kdy třeba jen jeden obrázek pošlu do světa - Vám pro štěstí.

Jenže člověk míní a život mění...
Jsem ráda, že už tu konečně zase jsem.
Přeji Vám krásný nový rok.
Asi jsem tu letos úplně poslední se svým přáním, ale i to se počítá.



Podle čínského kalendáře právě končí etapa dřevěné Kozy a už  v neděli 7.2.2016
přivítáme nové znamení - ohnivou Opici.
A jaká bude? Chytrá, láskyplná,
ale i nevypočitatelná.

Nedejte se a užijte si každý den!
Užijte si svůj život.

Lidka







4 komentáře:

  1. Ahoj Liduško, taky přeji krásný nový rok, hlavně hodně zdravíčka a pohody. Hezký den R. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Liduš, přeji do tohoto roku jen to nejlepší, ať je plný zdraví, štěstí a pohody :)
    Krásný den přeji, Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Lidko, chyběla jsi tady... taky přeju do nového roku vše krásné, hlavně zdraví i pro všechny tvoje blízké ... posílám také pomyslného pavoučka pro štěstí ...
    Díky. Jarka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !