čtvrtek 3. dubna 2014

Premiéra

Před několika dny jsem si užila
báječný wellness víkend.
A vskutku báječný byl.
Jídlo o pěti chodech ( v noci se mi o jídle zdálo ještě dva dny),
 masáže, procházky, posezení a hlavně popovídání s báječnými
kamarádkami.
Jelo nás šest.
Pro dvě oslavenkyně čtvrtých kulatin byl wellness dárkem od nás všech ostatních.

Pro mě byl víkend premiérou bez holek a bez manžela.
Ten správný okamžik, abych si sobecky, jen tak, bez vnitřních výčitek vyjela,
přišel až teď.



... neužívaly jsme si jen my. 
Tatínkové pro děti vymysleli senzační víkend bez maminek.
Zoo, stopovačky, soutěže, výšlap na rozhlednu Chlum a hlavně
společné spaní v domečku u Blažků.
Spali tam 4 tatínkové a 6 dětí.


Podle vyprávění to byl pro děti jeden z nejkrásnějších víkendů
v tomto roce.
Prý musíme odjíždět častěji.



Miláčku, moc Ti děkuji. 
Vím, měla jsem Tě poslechnout už dávno...























Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !