pátek 3. dubna 2015

Znamení?

 
 
Ten den bylo hodně větrno, mraky pluly po obloze velkou rychlostí, zima a sychravo. 
Přistoupila jsem k oknu a zahleděla jsem se ven.  V tu chvíli nebylo vidět ani živáčka.
Při pohledu na nebe směřoval můj zrak ke kříži.
Stalo se něco jedinečného.
Mraky se rozestoupily a paprsky ozářily tělo Ježíše Krista.
Nepopsatelné!
 
 
Dnes je Velký pátek.
Tento den je připomínkou smrti Ježíše Krista na kříži.
 
Téměř všechny zvyky a zákazy pro tento den jsem porušila, kromě jediného.
Neprala jsem prádlo.
Říká se, že by se prý namáčelo do Kristovy krve.
 
A jak to na Velký pátek bývá  u nás?


Veselé Velikonoce.

Lidka

 


2 komentáře:

  1. Asi jsem toho taky dost porušila,ale taky jsem neprala tak snad mi bude odpuštěno :o).Jinak pěkná fotografie a okamžik,který měl patřit jen tobě :o) K.

    OdpovědětVymazat
  2. Kate, děkuji za milé komentíky.
    Je to tak, některé okamžiky jsou v životě nezapomenutelné a někdy jsou tak silné, že mnoho vynahradí. Krásné dny. L.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !