pátek 15. července 2016

V koňském sedle


Sladké léto...

Najednou mám zase tolik volného času a nikam nepospíchám.
Tyhle chvíle miluju! Užívám si je naplno a tolik za ně děkuju.
Třeba dnes ráno...
 Vezla jsem Elišku, Nikolku, Aničku a Adélku na Ekofarmu pod Radyní.
Místo, kde si holky pravidelně užívají své dny se zvířaty.
Jsou tu moc spokojené a díky svým zkušenostem a zážitkům se nebojí žádné práce
na farmě. Holky tu jezdí na koních v kruhovce i po rozmanitém okolí pod Radyní.
Jsou to pro ně jedny z nejkrásnějších zážitků. 
Niki jezdí na koních už od svých pěti let, a i když na zdejší farmu jezdíme teprve druhým rokem,
 považuje to tu za jedno z nejkrásnějších a nejpříjemnějších míst pod sluncem.

Vůbec se jí nedivím.
Je tu nádherně, dnes jsem stála u koní skoro hodinu a jen jsem je pozorovala,
jak se pasou. Byla jsem tak šťastná, že si ten luxus můžu dovolit.
Jen stát, nasávat všudypřítomnou poklidnou atmosféru a kochat se běžnými
maličkostmi, kterých si při pracovních povinnostech často nestihneme ani všimnout,
a co potom užít...



Pokud jste z blízka, určitě si sem někdy zajeďte.
Procházky po okolí mají své kouzlo a z koňského hřbetu je putování podle našich dětí nejkrásnější...
Není totiž prý nad okamžiky, kdy sledujete svět z koňského sedla...






Jezdíme sem i pro produkty ze zdejší ekofarmy.



Niki si nenechá ujít volnou chvíli, aby mohla čarovat s koňskou hřívou
a Eli zatím využívá každou příležitost a s pomocí vylézá na zdejší skálu pod Radyní. Vypadá to, 
že objevila novou zálibu ... skálolezení.



Je tu zkrátka krásně, kam se člověk podívá...
Pro Ty z Vás, které rády nakouknete i do interiéru,
mám malé překvapení... Kochejte se tady.

Užívejte si léta!

Krásné dny.

L.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !