pondělí 17. října 2016

DIY box


Už dlouho jsem nevložila nic z naší domácí dílničky.
Mám tu ale něco do školy pro prvňáčky...

Nejsem zastánce desek na písmena. 
Žádní moji prvňáčci ani desky s písmenky do školy nikdy nenosili.

Ale co si budeme povídat..., ve škole písmenka používáme a velmi rádi.
Z ruliček od toaletních papírů jsem si vytvořila  přehledný systém.
Mám 2 bedýnky s jednotlivými písmenky abecedy - každé písmenko má své příslušné okénko.
Pro děti přehledné a pro mne rychlé.



POSTUP
1. ruličky nařežete na polovinu
2. ruličkami vyplníte dno krabičky
3. jednotlivé strany přilepíte lepidlem Herkules
4. nasprejujete sprejem zvolené barvy



Do okének vkládáme jen ta písmenka, která děti umí.


Jednoduché, rychlé a přehledné...
Třeba se Vám můj nápad zalíbí a boxíky využijete na nejrůznější maličkosti.

Mějte se hezky. 

L.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !