pondělí 28. dubna 2014

Dnes v poště...

 

 V pátek jsem měla v poštovní schránce oznámení o příchodu zásilky.
Chvilku jsem přemýšlela nad tím, co by to mohlo být..., nic přeci nečekám... 
Lístek jsem založila a skoro na něj zapomněla...
 
Dnes odpoledne jsem přijela domů a balíček byl na stole...
 
Jéé..., překvapení od Věrky z blogu CAROLINA MIA.
Na cedulce napsáno: "Kuřátka holčičkám ku radosti".
 
 Věrko, Ty jsi tak hodný člověk,
ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost!
 
Povlečení jsem hned povlékla, aby měly holčičky radost, až přijdou domů.
 
Moc Ti děkuji!
 
 

 
Moc krásná a pečlivá práce...
 
 



2 komentáře:

  1. Milá Lidko, jsem moc ráda, že jsi ráda... Teď už to mohu říci, ale právě proto jsem psala ve své odpovědi na Tvůj komentář, 24.dubna u mě v příspěvku Radost z práce, :"Jinak přeji krásný poslední den v týdnu, krásný... " Bylo to v den, kdy Honzík prožil svoji prohru s biologickým otcem...měla jsem nezměrnou potřebu udělat radost ... hned, jak jsi psala, že jsi původně chtěla udělat radost Tvým holčičkám, mne to napadlo...jenže bylo pořád moře práce a málo času...najednou čas byl... Tak ať holčičky mají radost :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Věrko,
    teď jsem mým princeznám právě dočetla pohádku. Spí vedle sebe. Víš, jak usnuly? Každá má hlavu na jednom kuřátku... Moc Ti děkujeme.
    Přeji celé Tvé rodině jen to krásné. Vše zlé se zase v dobré obrátí. Držím palce. Lidka

    OdpovědětVymazat

Moc Vám všem děkuji za návštěvu a milé komentáře, které mi tu necháváte. I když někdy nestihnu odpovědět, všechny Vaše řádky si pozorně čtu a moc si jich vážím. Děkuji !